måndag 29 april 2013

PREMIÄR PÅ BROADWAY



Men först en liten tillbakablick!
För precis ett år sedan idag, reste jag till London för andra gången för att återigen se Peter Jöback som The Phantom of the Opera på Her Majesty's Theatre. ♫♪♫♫♪♫♫♪♫
Tillsammans med några av mina norska vänner besöket vi teatern 30/4 och 1/5 och efter dessa föreställningar kändes det otroligt vemodigt att tänka att detta får jag troligast aldrig mer uppleva.
Nu blev det ju glädjande nog en tripp till och det var till hans sista kväll i London.

Vem hade då kunnat tro att precis ett år senare på dagen gör han debut med samma roll på Majestic Theatre på Broadway, NYC. ♫♪♫♫♪♫♫♪♫

Börjar snart tro att jag har OCD, för kolla här nu!
Plötsligt hittar jag ett samband till talet 84 igen, ty, om man är född -84, så är man 29 år.
Idag är det den 29:e, Peter har sitt livs största premiär just idag!
Ja jag vet, jag är knäpp!
Vecka 29 reser jag till NYC för första gången i mitt liv, för att gå på Majestic Theatre och se Peter igen i hans livs största roll och äventyr.
Vilket äventyr för gamla gunsan!!!❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar