måndag 1 april 2013

GOFIKA I DE FRIA!




Kära dagbok, så var den här påskhelgen till ända!
Underbart att fira en påsk i det enkla, som om det var en helt vanlig helg med riktigt fint väder och tid för reflektion!

Och vilken tur att jag äntligen lyckades ta mig ut på mina långpromenader. För visst är det just då man tillför kropp och själ många av de endorfiner och vitaminer som är livsviktiga.
Och va bra man tänker och va klok man känner sig när man går där och tala med sig själv i takt med musiken.
Ingenting känns omöjligt när man nått målet!
Okej, längst efter vägen kan hända att man råkar på någon vägbula som stör friden och gör att hårstråna på kroppen reser sig och solen skyms en aning. Men tack och lov så är min självkänsla återvunnen och jag tar mig vidare i solens sken!


Apropå gofika, Fabian, Pia och Ove, alltså Fabian är ju bilen, kom mig till mötes där ute på Ringvägen, precis när det skulle passa så där alldeles förträffligt med en kaffe. Och av en händelse, så hade de med sig sin lilla cerisa Fjällräven Kånken och kaffetermos samt winerbröd.
Vilken alldeles förträfflig avslutning på den här påsken, i all enkelhet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar