torsdag 18 april 2013

CENTRAL PARK NYC


Enjoying the magnolias in the park today !!! Så mäktiga !!!
Nu är det dags för repetition !


Nu ska vi inte deppa för att det är en riktigt regnig och genomjävlig dag!
För alltid kan man hitta något som lyser upp och gör att man trots allt blir på gott humör.
Som tex den här bilden på Peter Jöback som han publicerade igår på sin facebooksida från Central Park.
Visst händer det något magiskt när två skönheter möts!❤
Snart blommar körsbärsträden i Kungsträdgården föresten, men kanske några veckor senare än vanligt på grund av den långa och ovanligt bistra vintern!

Idag för min del blir det kura i soffan med boken "Bålbergt", lyssna på P4 Extra med Lotta Bromè och kanske lite besök i cybervärlden.
Dagens efterlängtade läsning hittar jag dessutom på Aftonbladet
http://bloggar.aftonbladet.se/peterjoback/.
Vad kan slå det en regnig dag på Backlura!
Dessutom har jag en sån där härlig och skön träningsverk idag som påminner mig om hur duktig jag var igår.
I`M OK, NOTHING HURTS, I FEEL GOOD AND I`M WORTH IT TODAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar