torsdag 18 april 2013

EN TUR TILL IKEA



Inte blev det något kurande i soffan och bokläsning idag inte!
45 minuter efter att jag hade publicerat dagens inlägg sms:ade Eva/storasyster och undrade om jag vill hänga med till IKEA.
Ja va fasiken, det var väl en bra ide att ströva omkring där en regnig dag som idag, så en timma senare åket vi iväg. Väl framme började vi med lunch och så klart tog jag köttbullar med potatismos och lingonsylt, jättegott!
Jag bestämde mig för att försöka finna mig ett litet sidobord och med hjälp av Eva och Per hittade vi det som vi kände skulle passa mitt övriga möblemang.
Inte helt oväntat råkade jag också få med mig några prydnadskuddar till min soffa.
Kul att uppdatera lyan lite så här inför sommaren!


Efter 1 timma hade jag monterat bordet utan några som helst problem, utom ett, jag har fått en blåsa mitt i höger handflata!
Kan själv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar