onsdag 3 april 2013

RUTA -0



Den här senaste månaden har verkligen tagit ut sin rätt på gamla gunsan!
Inte nog med att jag har tillförskaffat mig x antal fler fartränder i mitt lilla face och på halsen.
Magen har dessutom fått mer omfång, eller om det är faceet och halsen som ramlat ner dit.
Vilket fall som helst har jag åldrats något oerhört den senaste månaden, men ingen förändring på vågen! Nyfiken in strut, "undra hur människan ser ut"? Typ någonstans mellan 59,5-60 kg, längd 163 cm över havet och bästföredatumet har gått ut för länge sedan. Så då ser du ju precis, ett skrynkligt litet åbäke.
Och till på köpet har jag inte varit till frissan på snart fyra månader och en liten flisa distalt/palatinalt på 11 gick på långfredagen. Fast egentligen var det mitt silikat från tidigt 60-tal som lämnade mig och tog lite av omgivningen med sig.

Ja lite så kändes det idag när jag vaknade och insåg att "Nu jävlar måste det bli någon ändring på det här"!!!
Hur fasiken var det man gjorde nu då?
Packa ryggsäcken med träningskläder och vattenflaska och skynda ut ur lägenheten innan jag hinner ångra mig.
Väl där fick jag mitt livs chock, fasiken vad tungt det gick! Jag fick börja från början eller till och med backa ännu ett steg!
Kondition och styrka är verkligen färskvara och måste underhållas.
Om jag råkar ut för ett bakslag som jag nyss gjort är det bara att börja om från början.
Skit också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar