tisdag 30 april 2013

VALBORGSMÄSSOAFTON



Jag har taget beslutet att bara mysa i tvsoffan ikväll, skippa brasor och smällare även den här Valborg. Det är fjärde året i rad nu och tänk, det går alldeles utmärkt.
Skitväder är det också föresten, blåsigt, lätta regnskurar och endast 6+grader.

Ute på balkongen står det fortfarande två kassar med plant som ska ner i mina blomlådor, men aldrig i livet att jag pysslar med sånt när det är så här kallt, mina händer tillåter absolut inte det.
Tar det i morgon istället, då lovas det bättre väder.


Föresten, så är jag trött idag, det var ju premiär i natt på Broadway och kanske det var därför jag varvade runt i sängen som en skadeskjuten iller nästan hela natten.
Men jag har trots det varit duktig idag, tog en promenad och mellanlandade på Friskis & Svettis i en och en halv timma. Bra där gunsan, som har fått ihop till 12 gånger den här månaden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar