torsdag 11 april 2013

KÄRLEK ❤❤❤




När jag kom hem efter ännu ett skönt pass å Friskis & Svettis, låg det ett kuvert innanför dörren med Sofias handstil på.
Jag släppte allt för händerna och snabb som en oljad blixt öppnade jag kuvertet!
Glädjen spred sig över hela mig när jag såg det fina armbandet som hon skickat till sin gamla mor.
Tyvärr så var det alldeles för kort band, men det lösta jag snabbt med att koppla loss berlocken och satte det istället på mitt favoritarmband.

Så nu är mina älsklingar samlade på ett och samma ställe!

Apropå kärlek!
Det mordärna raggningsstället har lyckligtvis blivit gym och träningslokaler, istället för krogen som det vanligtvis brukar vara. Nyktert och fräscht, eller, okej en del transpirerar och doftar kanske inte helt okej. Föresten, ren svett luktar väl inte illa, det är väl bara när vederbörande är ofräsch som det luktar skunk?
Idag när jag botaniserade runt där, så riktigt osade det kärlek i lokalen, vårkänslorna var på topp bland de unga som valt det raggningsstället.
Idel röda kinder av ansträngning eller mest rodnad fick mig att tappa räkningen i mina övningar.

Så nu till kärlekskranka, börja träna på gym!

Jo faktiskt, våren knackar på för fullt här i Nynäshamn nu!
Alltså, bara våren!

I FEEL GOOD AND I`M WORTH IT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar