fredag 10 januari 2014

EN SMAK AV SOMMAR



Igår var jag och tränade på Friskis & Svettis igen!
Det har inte blivit fler än två gånger hittills i år, men snart hittar jag nog flytet.
Jag har skapligt med träningsverk, framför allt i bröstmusklerna, men det gör bara gott, sådär skönt ont.
Men vad som inte är skönt, är att jag är nått så in i helskotta trött!
Jag fick svar på senaste sköldkörteln (tyreoidea)-provet igår också och till min glädje visade det helt normala värden den här gången, fast att jag hade på eget bevåg ökat dosen. Där ser man, jag hade rätt den där gången i somras att det saknades något ändå!

Jag tog en rask promenad ner till stan idag för att få hjälp med min läsplatta som hade hängt sig.
Tack o lov att det finns kunnigt folk inom gångavstånd, som snabbt och trevligt kunde hjälpa mig och dessutom visa hur, om det händer igen.

På hemvägen rullade sommaren förbi! Ett lass med ÖL!
Nu är det bara att bita ihop, om 3-4 månader är det dags igen att sitta nere på någon av krogarna i hamnen och dricka en god öl, jag kanske till och med ska våga mig på att prova någon annan än endast Landsort Lager!
Eller är jag alltför övermodig nu?
Nämen, va fasiken, förra sommaren vågade jag ju resa till New York, snacka om mod!
Jag provar nog en Bedarö Bitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar