torsdag 9 januari 2014

HJÄLP SÖKES


Nu sitter jag förväntansfull och ser på en musikal på svt1, av Björn Ulvaeus, Benny Andersson och Kristina Lugn!
Föreställningen har pågått i snart en halvtimma och än har jag inte hört en enda musikslinga sjungas, hm! Det var ju inte det jag hade väntat mig när det står musikal i tablån.
Men jag får väl ha lite tålamod, det kommer nog inom kort!

Häromdan var det ju The Sound of Music och det kallar jag musikal! Ljuvliga toner och många starka känslor väcktes i mig av olika orsaker och minnen!

Apropå "hjälp sökes"!

Min läsplatta Samsung Tab 2 har tvärdött, så den måste jag gå ner till Phonehouse med imorgon, jag har ringt och föranmält mig!
Bilderna till bloggen laddas inte ner från mitt fotoalbum, skit också. Jag har kontaktet vår lokala datordoktor om hjälp.
Hundarna en trappa upp skäller ständigt och jämnt!
Men värst av allt är, nagellacket flagnar längst ut på topparna!
Visst har jag en massa världsliga problem som är skamliga och alldeles förskräckliga?
Skämmes tamefan gunsan, det spöregnar ute och jag har tak över huvudet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar