måndag 13 januari 2014

I DEN SENA NATTEN


Står och tittar ut på gatlyktorna här utanför fönstret och knaprar i mig den tredje av mackorna, Leksands Knäcke brungräddad med ett ordentligt lager med Kavli Räkost på!
Nu är det en sån där natt igen som jag inte kan somna, men istället för att ligga där i sängen och vrida mig som en mask på kroken och ge upp med ett glas rött i handen istället, så blev det knäckemackor!
Å jag som hade borstat tänderna så noga nu igen, fan också!!!
Men det är faktiskt ganska skönt att stå här lutande mot en av stolsryggarna och knapra och bara låta det smula hejvilt, det är ju jag som städar det här stället.

Så tänker jag, tänk om!!!
Att just nu händer det, att jag sätter en smula i halsen, nä, jag bara skojar! Bättre upp!
Tänk om morgondagen blir just den dagen då DET händer!
Nä nu ska jag sluta att fantisera och inse att tåget har gått och gå å
borsta tänderna igen!
Men fasiken, jag har ju inte ens lyssnat på en CD-skiva under tiden jag knaprade i mig mackorna!
Jag får nog gå och ta tempen innan jag kryper tillbaks till sängen och kramar kudden!*LER*
I LOVE YOU anyway!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar