söndag 26 juli 2015

Jag Blundar I Solens Sken - Peter Jöback



Ur dubbelalbumet "Flera Sidor Av Samma Man" 2006
Min tredje CD som jag köpte med Peter och som jag toklyssnade på under mina långpromenader på dagarna när jag var på Gran Canaria med min son Erik, en vecka i mars 2007!

På den tiden, låter som om det var jätte längesedan, då hade jag en CD-spelare liggandes i min midjeväska som jag fick ta upp och vända på skivan eller byta skiva och alltid se till att jag hade nya batterier i beredskap, de va då de!
Käranånn vad det har utvecklats sedan dess, knappt tio år sedan!

Nu passar just den här låten alldeles strålande bra att lyssna på under den här sommaren, som tyvärr snålar med, just det, Solens Sken!

Apropå Flera Sidor Av Samma Man, nu i höst medverkar Peter även i kriminalthrillern Modus, baserad på Anne Holts berättelser på kriminalpsykologen Inger Johanne Vik (Melinda Kinnaman), på TV4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar