tisdag 12 juni 2012

ALLT RÖR PÅ SIG!



Utom jag!
Helt out of order!
Sover 10 - 11 timmar per natt, vilar i soffan, vilar ute på balkongen! Vad är det som händer?
En sakta promenad, bara för att få lite luft och röra på skrället och jag blir helt slut, dör nästan på stället.
Alla andra skuttar runt så käkt och i Ukraina är de alldeles särskilt mycket svett, vuxna män kutar runt på en stor gräsplan och jagar en boll, pucklar på varandra, ramlar omkull och grimaserar. Det visslas och vrålar och jag vet inte vad och här sitter jag och orkar inte ens byta kanal.
Försökte fota en lite blå fjäril idag, inte ens den kunde hålla sig silla ett slag.
Bara jag!
Det här är baksidan av den glada masken som jag bär när kroppen och huvudet inte samarbetar som den bör.
Orkar varken skratta eller gråta!
Är det ett skov eller vad?
När fan ska jag lära mig det här?
Jävla sklerodermi! Visstja man ska ju inte svära heller! Fan fan fan!
OPS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar