onsdag 6 juni 2012

NATIONALDAGEN



På Nickstahöjden firas Nationaldagen med pompa och ståt!
Åtminstone om jag får bestämma själv och det gör jag.
Lite piff på balkongen innan jag slog mig ner för att se en av det svenskaste man kan se.


"Sunes Sommar"
Först började jag se "Morrhår och ärtor" på 4:an, men råkade vid ett reklamavbrott knäppa över till 1:an och där blev jag fast.
Medan potatisen kokar, så sitter jag nu här och skrattar för full hals.
Gösta Ekman får alltså ursäkta, men Peter Haber och Carina Lidbom får den äran idag att locka mig till skratt.
Jag sparar mig idag från motion dessutom, ska ju GÅ 5 km i morgon på Blodomloppet. Märkt väl GÅ! I fjol sprang jag 1 mil, men verkligheten har kommit i kapp mig och insikten att jag inte blivit yngre under det gångna året.
What do you call those? We call them niggerba... winerbröd! No you don´t!
ha ha ha ha hah ah ah ah ahha ahaha hah ahahaha
Gud va det är skönt att skratt högt och ljudligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar