måndag 4 juni 2012

SOL!



Äntligen har molnen skingrat sig!
Det har varit några riktigt tuffa dygn med regn och blåst, dessutom bara runt 5-6 plussgrader och det är allför påfrestande för en gammal sklerodermikärring.
Jag tror att jag tar mig en tur till Huvudstaden idag, åtminstone i fantasin, förvandlad till fiskmås och landar på Fjällgatan. Jag älskar den utsikten!
Kanske flyger vidare ut mot skärgården, lyft av vinden, sakta cirkulerande ovanför en uppdukad födelsedagsfest på Värmdö, i jakt efter några smulor.
Nä tillbaka till verkligheten igen, jag har allför lätt att dras med i fantasin.
Det blir nog en sväng ner till centrum innan det börjar regna igen.

Jo det var så sant! Peter Jöback fyller ju år idag, 41 närmare bestämt och tänk, han blir bara snyggare ju äldre han blir och nu har han dessutom vuxit in i Phantomenkostymen med glans och bravur!
Grattis Peter ☆♫LOVE♫☆

http://sv.wikipedia.org/wiki/Peter_J%C3%B6back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar