fredag 1 juni 2012

FÖRSTA JUNI



GUN, Ett provocerande namn kan man tycka och det betyder alldeles riktigt STRID dessutom, ändå är jag from som ett lamm!
När jag går in på statistiken här backstage, så ser jag att ett inlägg som innehåller mitt namn ett flertal gånger, är väldigt frekvent besökt. Kan det ha att göra med att det betyder något helt annat i engelsktalande länder, än ett ganska så obetydligt och trist namn här i norden. Snopen när de börjar läsa om när jag var hos min frissa i Umeå som också heter Gun, ha ha ha ha ha, så spännande!
I vartfall så blev jag bjuden på tårta idag av systerYster, namnsdagstårta! Eller var det ettårsdagen för min inflyttning här på Nickstahöjden som vi firade?
Äsch jag slår två flugor på en smäll här!
Tack mamma och pappa för att jag fick ett sånt tilldragande och sexigt namn (irroni)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar