onsdag 20 juni 2012

TACK GOTLAND



Sol vind och vatten..............
För fem underbara dagar på denna ljuvliga ö mitt ute i Östersjön.
Och kan man tänka sig, jag fick med mig en ny liten familjemedlem!
Jag har ju länge känt att Lillarne kanske har det lite långsamt när jag beger mig ut på äventyr, för jag kan ju inte ta med honom jämt, i bland kan det bli lite trångt i resväskan.
Och som jag gick där på väg till färjan, så stötte jag på en lite igelkott som helt enkelt inte gick att motstå. Där satt den och plirade med sina små mörkbruna rund och bedjande ögon. Jag bestämde mig genast att adoptera den lilla sötnosen.


Så nu är min lilla familj utökad och Lillarne har fått en kompis som heter Stickan.
Lillarne är väl lite avvaktande och trött som vanligt, troligast har han väl haft ff också medan jag varit bortrest, men nog verkar han ändå gilla läget med tanke på det lilla smilet som man kan anan, eller hur?
Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar