fredag 11 januari 2013

FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV


I snöstorm tog jag mig ner till apoteket idag. Jag hade ju ett recept på Levaxin där att hämta ut!
Så från och med idag, så klev väl jag in i mitt piggare, mindre förvirrade och varmare liv framför allt!

Tänk, det är väl märkligt, men alla symtom på hypotyreos stämmer in på mig, jag förutom viktuppgången då förstås. Vikten är konstant eller något sviktande neråt.
Om hypotyreos inte behandlas med sköldkörtelhormon kan tillståndet småningom bli livshotande, läste jag någonstans!
Det var väl det jag förstod, när jag är så trött att jag knappt orkar sova än mindre andas ibland.
Google är verkligen upplyftande!

Jag tog en sväng ner till hamnen innan jag begav mig hemåt igen!

Om jag lever får jag se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar