torsdag 10 januari 2013

TRÖTT MEN HOPPFULL


Men med tillförsikt och förhoppning om förbättring!

Så jäkla trött, kan sova HUR mycket som helst!
Men tog mig i kragen och traskade skogsslingan idag, ca 45 minuter med några små stopp för att fota och känna på stillheten där i skogen, eller kanske få se ett vildsvin på ett betryggande avstånd.
Väl hemma igen somnade jag som vanligt i soffan med en MUGG kaffe, som kallnade innan jag vaknade igen.

Min läkare här på VC, ringde idag och meddelade svaret på den senaste provtagningen!
Nu är min, snart obefintliga sköldkörtel om möjligt ännu mindre.
Så i morgon påbörjar jag medicinering av densamma med levaxin.
Så där kommer förhoppningen in, sakta men säkert!

Men allt ska väl mätas i en vågskål, så även idag!

Ser jag desperat ut, eller? Typ efter kärlek eller rättare sagt efter erotik å det snaskigaste?
På en webbsida här brevid vid namn Netlog, blev jag under en och samma dag vänförfrågad av en ung man, väldigt ung, alltså jag hade kunnat vara hans mormor. Vederbörande var rullstolsburen och därför accepterade jag honom eftersom jag trodde att jag kunde vara ett samtalsstöd till honom pga egna erfarenheter av att vårda och stötta min Sofia.
Nä, fan heller! Pojkhelvetet ville ligga med mig, trodde att jag inte kunde få k.k på något annat sätt, som han uttryckte det! Han deletade jag direkt!
Kort därefter, en till förfrågan från en ung tjej, som undrade om jag ville se tonårsflicka som blir sl...ad!
Skämmes tamefan!!!
Ja nu vet jag inte om jag vågar logga in där igen föresten, hur läbbigt som helst, jag trodde att det var en seriös vänkontaktsida, men nix pix, äckel päckel!

Alltså!!! vad är vi på väg?
Gamla gunsan orkar inte med sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar