måndag 14 januari 2013

UTMANAREN


Det är jag de!
Igår trodde jag nästan att min sista stund var kommen, att bli ett med soffstoppningen och bara försvinna.
Natten bjöd på ytterligare elva timmars sömn, alltså jag kan sova hur mycket som helst!
Men i dag tänkte jag se om det var på riktigt igår eller om det bara var en liten föraning om hur det kanske kommer att sluta.

Stängde av frysen, bar ut allt därifrån ut på balkongen.
Slängde ut mattor dit också, när jag ändå var på gång.


Sedan tog jag en skön promenad runt skogen och vildsvinsmarkerna ännu en gång, ja bara för att vara riktigt jäklig med mig själv och just det, utmana mig!

Så nu har jag en urfrostad frys och en nystädad lägenhet, utifallatt!

Och inte ett endaste knyst eller frustande hördes i skogen den här gången heller.

I morgon återgår jag väl till soffstoppningen igen!
(Efter en nypa luft)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar