tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR 2013


Så har vi kommit till det här nya årets första timma!
Att sammanställa det här året som varit med bara ett ordet, så blir det WOW, åtminstone musikaliskt och på min 10-i-topp-listan hamnar självklar The Phantom of the Opera i London.

I det stora hela har det varit ett helt fantastiskt år, som jag egentligen inte fattar vart det tagit vägen.
Inget har jag ogjort, inget som jag ångrar och önskar att jag borde ha gjort.
Hälsan har väl kanske varit på nerförsbacke, men hoppas att det bara återstår lite vägbulor i framtiden som jag fixar som vanligt och med lite hjälp av mina nära och kära. Och att inte förglöma musikens läkande kraft.

Lite surrialistiskt att sitta här i min ensamhet / självhet för första gången i mitt långa liv och ändå känna att det är helt okej att ha nattsärken på en Nyårskväll och vara tillfreds med det.
Fortfarande hör jag raketer och smällare utanför fönstret, som förövrigt är stängt nu.

Nu vill jag önska alla ett riktigt Gott Nytt År och med en förhoppning om att våga förändra och leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar