onsdag 9 januari 2013

SWEET DREAMS!


God Jul mamma, önskar Sofia!


Hon är alltid lika härlig min lilla jänta, hon vet hur man glädjer sin gamla skrynkliga mor!
För visst är det så, visst är jag söt om natten när jag sover?
När jag ligger så oskuldfull där på min kudde och alla rynkor slätas ut och hamnar närmare hårfästet.
Och under nattens drömmar är jag alldeles extra ung och vacker och helt oemotståndig.
Eftersom jag aldrig vill vakna och när jag ändå tyvärr vaknar, så är jag alldeles förvirrad efter att jag omfamnats av någon som är lika unga, slät och vacker som jag.
Så nu, med det här nya fina örngottet, blir väl drömmarna om möjligt ännu bättre!

(Hallå där ditt gamla kärrinskrälle!)

Jamen drömma kan jag väl ändå få!? Alla de andra timmarna under dygnet är jag ju lagom realistisk och självkritisk, jag måste ju fördela graserna, annars är det ju lika bra att dra något gammalt över mig för gott!

Eller som Barbro Lill-Babs Svensson sa så bra häromsissten!
"Jag är inte gammal, jag har bara levt jävligt länge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar