tisdag 12 maj 2009

Dramaten igår


Som sagt igår så var ju Stig på Dramaten och sjöng med sin kör," Generationskören", när han kom hem sent igår kväll så riktigt sken det om honom, med andra ord jättenöjd. Tänk! jag har ännu inte hört dem en enda gång. Nästa möjlighet att höra Generationskören blir på hemmaplan i samband med jättepickningen i Döbelns park den 16 juni, det får jag inte missa !

Från det storsjungande och galda gänget glider jag över till en storsjungande artist som ska försvara Sverige i ESC, Malena Ernman, ikväll ska hon i semifinalen försöka kvala in till den stora finalen som går av stapeln nu på lördag med sin "La voix". Min alldeles egna åsikt är att hon kanske får vara med på lördag, men vilken som med all tydlig säkerhet kommer att fixa det här hela vägen ut är vårt grannland Norges alldeles bedårande Alexander Ryback med sin egenkomponerade " Fairytale ".

Men ingen går ju naturligtvis upp mot PETER :)

Imorgon har jag en tid på vårdcentralen, har tröttnat på det här och hoppas att dom kan hjälpa mej.

Stig står längst ut på mitten på körens HÖGRA SIDA och håller en mapp i handen.

2 kommentarer:

  1. Vad är detta för jättepicknick i Döbelns Park du pratar om? Lät roligt! /Charlotta

    SvaraRadera
  2. Ingen aning Charlotta! Stig har nämnt det å så har jag läst i VK.

    SvaraRadera