fredag 8 maj 2009

Vårförkylningen har infunnit sig


Jo det blev fika över till dom som inte var på jobbet idag plus att jag tog med mej lite hem också, snåla jag kan man tycka, men herregud vi kan ju inte ha fika hela nästa vecka också hur skulle det se ut, eller! hur skulle vi då se ut. Just nu sitter jag ute i kuvösen och mår oförtjänt gott, fast jag känner att jag håller på att bli förkyld, hm!!!! Det är fredakväll, det är varmt och skönt här inne och jag lyssnar på PETER och Eva Dahlgren för tillfället, fasiken va dom gör musik bra tillsammans, va deras röster färgar varandra, vilket bra jobb dom gjort, men det var ju väntat när två så otroligt begåvade och ljuvliga röster möts. " HIMLEN ÄR INGET TAK"

Det är musöron på måbärshäcken här utanför från igår till idag, nu går det undan fast det varit ganska kallt, igår morse fick jag skrapa rutorna på bilen, snopet! oj va jag fräste och muttrade, men nu får jag hoppas att det är slut på det eländet för den här gången. Nu lyser solen också! det här blir ju bara bättre och bättre. Eva sjunger "Ängeln i rummet" just nu å Peter´s äh äh äh äh i bakgrunden ger mej ståpäls. Det är de som inte hör musiken som tror att dansarna är galna.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar