måndag 18 maj 2009

Erik !


Dagens inlägg vill jag tillägna dej min älskade son, det är ju din namnsdag idag och jag har glömt att uppvakta dej, det brukar jag ju alltid göra, förlåt mej min älskade Erik. Avståndet i både tid och rum är plågsamt men antagligen nödvändigt för att det till slut ska bli bra för dej i din hårda kamp i ditt tillfrisknande.

Mormor ringde idag och sa att hon hade fått ett grattiskort av dej, hon var uppriktigt glad och ville att jag ska tacka dej nästa gång vi talas vid, hon tänker på dej och är så ledsen över att du har det så svårt.

Inbördeskriget på Sri Lanka har äntligen tagit slut just idag Erik, så nu kan vi börja planera vår återresa som du så ofta har sagt att du vill göra med mej tills nästa gång jag fyller jämnt, det ser jag verkligen fram emot. Älskar dej min son, du sak se att allt kommer att bli bra till slut. JAG TROR PÅ DEJ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar