tisdag 5 maj 2009

Hammocken !


Ja där står den som ett gammalt kallt skelett och ingen kan ens komma på tanken att lägga dit dynorna än mindre montera dit taket som skydd mot för mycket sol och värme, det typiska bakslaget har just infunnit sej, men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.


Från det ena till det andra! Idag hade jag min nyinköpta stegräknare på mej på jobbet, på mina 4 timmar där så gick jag lite drygt 5 km det är det enda som jag lyckades utröna från displayen, det tar nog ett tag innan jag förstår mej på den lilla rackaren, trappstegen från kulvert till 7:an vet jag sedan tidigare, dom är precis 180 st men resten är som sagt ovisst, hm! Egentligen så vet jag inte varför jag köpte den, ett infall samma som när jag köpte det där gröna gummibandet, det är tydligt att jag inte har tillräckligt med självkänsla och självförtroende också för den delen.


VARTENDA TRICK I BOKEN JAG VILLE PROVA ALLT

alla dessa år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar