lördag 9 maj 2009

Fasiken va jag blev förkyld, skit, jävlar, bomber och granater. Men ändå håller jag på som om jag vore tokig. Om någon kunde STOPPA MEJ. Hur är man skapt om man sätter igång å storstädar kylskåpet, tömma, ut med alla hyllor, diska och det absolut viktigaste, jag har kastat alla gamla grejer med bästföredatum som gått ut för länge sedan, nu skäms jag nästan att skriva det men herregud apotekets julsenap från -04, gammal vinäger från -01,bara som ett exempel, varför spara på en massa skit, hur har jag tänkt där? Vilken befriande känsla att bli av med alla dessa gamla spöken där inne. Nu hade det ju varit toppen om jag hade varit frisk eftersom jag kom igång så bra med att röja, man vet aldrig vad det slutat med. Lite kul! programmet "Rent hus" sändes i repris under tiden och det triggade förmodligen igång mej. Ikväll är Sofia hos sin kompis Daniella och Stig har farit på stan, han sjunger ju med i en kör som heter Generationskören och dom skulle ha framträdande vid nått som heter Made festival, så nu är jag helt ensam här hemma, va konstigt, minns inte när det hände senast. Fan Peter! hur du låter, "O HELGA NATT", ja det är sant jag lyssnar på jul-CD:n, den är så otroligt vacker så den kan jag höra under hela året. Sofia brukar säg att jag inte får svära,det är ordning och reda på den tjejen, men för mej är det bara att förstärka en känsla och upplevelse, å så säger hon " tänk om han blir ledsen ", det skiter jag i, jag måste använda kraftuttryck.
Det är verkligen snurrigt här ikväll, från det ena till det andra, " JAG STÅR FÖR ALLT JAG GJORT ".

1 kommentar:

  1. Ja, Gunsan...va ska man säja?? Jag VISSTE inte att du kunde, ville och framförallt orkade göra detta fantastiska jobb att skriva ner dina tankar.! Du, jag kommer att följa dig...och de betyder ju inte att jag vill slutar att vilja höra din röst! Snart ses vi!!!! Krya på dig nu, lilla hjärtat! Stor puss från lilla syster ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera