lördag 6 juli 2013

KYSS VARANDRA



Världen firar Internationella kyssdagen!
Och här sitter jag och försöker komma på när jag verkligen kysste någon sist, så där riktigt, alltså inte bara en vänskaplig puss på kinden eller så, utan med tungan.
Ja du vet vad jag menar utan att gå in på detaljer, så att det blir "äkligt"!

Alltså, jag har ingen att kramas på ens, än mindre pussa på, men det är ju självvalt, eller som min saliga mor skulle ha uttryckt sig, självförvållat.

Så alldeles nyss testade jag hur det kanske skulle kunna kännas, åtminstone lite.
Jag krumbuktade till en riktig slätare i vänster armveck!
Det gav ingen mersmak och det var lite sladdrigt däremellan, höll väl nästan på att kvävas av lösskinnet istället, inga fyrverkerier tändes om jag säger så!

Äsch det är säkert överskattat, (sa räven om rönnbären också)

Föresten i morgon är det en helt vanlig dag igen, med eller utan kyssar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar