fredag 26 juli 2013

NU JÄVLAR!!!

Om det inte räckte med trasig mobiltelefon!
Kommer just från tvättstugan, helvetes jävlar, bomber och granater!!!
Glad i hågen, bokade jag får en timma sedan tvättstuga nummer 3!
Jag blev så glad när jag upptäckte att den var ledig så här i förbifarten och rusade hem och ryckte åt mig tvättpåsen, som innehöll alla mina kläder från New York-resan.
Lastade in i båda maskinerna och hällde i tvättmedel, sköljmedel, stängde båda luckorna och tryckte på ON-knapparna.
Ingenting hände!
Stängde av maskinerna helt och började om!
Ingenting hände!
Jävlar!!!

Och det värsta i kråksången, den ena maskinens lucka går inte att öppna.
Så nu ligger hälften av mina kläder inne i en tvättmaskin på Backlura och jag har ingen telefon att ringa med för att felanmäla eländet heller.

Jag har mailat till områdesavsvarige, men möjligheten att han läser sina mail, eller överhuvudtaget är närvarande på jobbet nu i semestertider är väl mikroskopiska antar jag.

Skit också!!!

Lugn bara lugn gunsan, det är ju bara värdsliga saker!
Andas lugnt och räka till 100.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar