fredag 5 juli 2013

TRÖTT, ALLTID TRÖTT



Alltså nu börjar jag känna mig jobbig, gnällig och allmänt skittråkig!
Syrran ringer: Hon ba! "Hej hur mår du?"
Ja ba! "Jo tack det är bra med mig!"

Fast egentligen är jag så jävla trött, så hälften vore nog!
Men jag är så jävla trött på att säga det varje gång någon frågar, så nu ljuger jag, eller håller inne med sanningen istället.
För hur kul är det att alltid fråga någon om hur den mår och alltid får höra att det inte är bra?
Och föresten blir det ju inge bättre av det.

Så nu har jag på morgonen, helt på eget bevåg ökat dosen på levaxinet, alldeles själv.
Innan jag tog det beslutet, googlade jag på överdosering av levaxin och bestämde mig för att testa.
Man kan inte överdosera Levaxin, inte så det blir några permanenta problem på kort tid och det borde inte märkas på en låga dos.

Det är inte sedan jag vill vara mindre trött, det är nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar