torsdag 11 juli 2013

SJUKDOMSSYMTOM



Min alldeles för stora chockcerise resväska som förövrigt är himla lätt att känna igen på bagagebandet, eller va det nu heter, när man anländer destinationen, ligger på sovrumsgolvet!
Jag har lagt i en massa kläder, vankar av och ann. Återvänder till väskan som ligger där fortfarande öppen och lastar ut allt igen. lägger upp kläderna på sängen och tar mig ännu en funderare, omvärderar och packar igen, för vilken gång i ordningen vet i fasiken.
Ja så här kommer jag väl att fortsätta ända in i det sista, för hur fel kan det bli?
Det här är väl också ett symtom på resfeber, att inte känna tillit på sin egen förmåga att packa rätt, packa lätt.
Förövrigt är jag som vanligt, tror jag i alla fall. Ingen feber, inget halsont och sover förhållandevis skapligt. Så egentligen är jag väl bara allmänt och som vanligt jäkligt förvirrad. Status quo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar