tisdag 2 juli 2013

NÅTT BRA PÅ FÖTTERNA!



Tio dagars öppet köp!

"Vad du gör, se till att du har bra på fötterna!"
Jo tjenare!
Nog är det tur att jag har tid på mig att prova in de här skorna som jag införskaffade idag, bara sådär, impulsköp!
Att köpa skor är ju det absolut jäkligaste jag gör, eftersom mina fötter är mina akilleshälar.
Egentligen är det ju bara mina Foppatofflor som funkar om jag ska kunna gå riktigt länge utan att i det närmaste dö på kuppen. Det är ju det där med avsaknaden av underhudsfett i fötterna samt en trampdyna i vänster fot.
Hur jäkla kul som helst, men vill man va fin får man lida pin!

Apropå fötterna, jag såg på ett program för länge sedan om just det här problemet!
"Plastikkirurgerna" på tv4 om en kvinna som fick kroppseget fett insprutat i fötterna, av precis lika orsak som jag och samma diagnos. Fettet har jag ju gott om, som t.ex den där klassiska muffinsvalken runt magen, eller kärlekshandtagen som de även lite vackert kallas.
Men tyvärr, så funkade det inte så bra för henne, det var ju bara ett vilt försök. Så jag hoppar det, det finns säkert bättre sätt att bli av med valkarna på föresten.

Man ska vara glad åt fötter, utan dom man står sig slätt.
Ja, tänk att tvingas gå på händer, det är svårt, speciellt när man är mätt.
Man kan sparka till folk med dom, man kan steppa om man vill.
Man kan sätta strumpor på dom, vad ska man annars hava strumpor till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar