onsdag 31 juli 2013

MOBILBYRÅN SERVICECENTER



Dagens sorgliga besked kom i form av ett mail, inte ett telefonsamtal dessvärre!

Arbetsbeskrivning:

Ej garanti pga yttre åverkan, fukt/vätskeskada har upptäckts vid undersökning av enhet.
Fuktskadan har spridit sig på kretskort och skadat viktiga komponenter.

Det finns spår av skada på kretskort och reparation är därför ej lönt då vi inte kan garantera funktionen.
Önskas produkten utan åtgärd debiteras undersökningsavgift 350:- inkl moms.

Jäklar!!!
Men jag vill naturligtvis ha tillbaka min mobil, för i den ligger ju fortfarande mitt SIM kort, med hopp om att det kanske finns något kvar i det och för att inte tala om mitt fina fodral med Peters autograf i!
Så jag får punga ut med 470:-!
Skit också!!!
Det var varm och fuktigt i New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar