måndag 22 juli 2013

Peter Joback, star of Phantom of the Opera sings The Music of the Night ...



Vilken bragd att stå där och sjunga i den värmen!
Jag stod och skulle försöka videofilma dessa två bidrag med Peter, men det ser ut som om jag håller på att få värmeslag, det gick helt enkelt inte att hålla stilla kameran, pulsslagen var alltför kraftiga.
Värmen, eller kan det ha varit min förtjusning och värmen som jag kände inombords över hans fantastiska sång och otroliga utstrålning? Apropå strålning!
I vilket fall som helst var det jäkligt hett!
En gratisföreställning från Broadway där de presenterande ett antal olika musikaler, som t.ex The Phantom of the Opera, Chicago och några fler under en och en halvtimma, mitt i stan i Bryant Park, en helt vanlig dag i New York.
Vilken tur att det finns You Tube!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar