fredag 5 juli 2013

SAMSUNG x 4



JOMENVISST!
Saken är klar, jag har shoppat idag och på vår närbutik Phone house!
För visst ska vi gynna våra butiker i vår närhet, visst är det skönt att på nära håll få servis och backup om det jäklas?!
För som sagt, för några dagar sedan blev jag åter igen förälskad men den här gången i en läsplatta.
HÄROMDAN gick jag ner till vår butik, Phonehouse och frågade om de hade den här läsplattan och till min glädje så kunde de leverera en till mig redan idag.
Så nu är jag en glad ägare av Samsung GALAXY Tab 2 10.1.
Men inte nog med det, utan även Huawei Mobilt WiFi!
Just i skrivande stund, så använder jag även det till min laptop och tänk, jag har inte blivit utslängd en enda gång från internet! WOW!!!
Det funkar!
Och även till plattan såklart.

Äntligen har jag hittat något som gör att mina cybernerver blir lite svalare.

Nå, vad har det med rubriken att göra?
Jo, min tvapparat, min kamera, min mobiltelefon och nu min läsplatta är av märket Samsung!
Tänk så enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar