måndag 16 juli 2012

EN KORT TUR I DAG BARA


Jag visst det, jag visst det!
Ont i bakdelen!
Gårdagens cykeltur visade sig ha en förödande effekt på sätesmusklerna. Upptäckte det när jag lite käkt tänkte ta cykeln till ICA för att köpa lite lunchmat idag.
Direkt jag satte ner stussen på sadeln, så grimaserade jag illa, men tänkte att det var väl fasiken om jag inte skulle lyckas ta mig den lilla biten.
Plågad for jag vidare och efter uträttat ärende har den fått vila från mig hela dagen.
Jag har också vilat hela dagen föresten, typiskt varannandag!
En riktigt härlig cykel i allafall!
Solhaga Classic 3 Marvil!
Treväxlad och med både hand och fotbroms, tantvänlig så det förslår!
Men ett sadelskydd, modell gel eller nått skulle inte vara fy skam.
Nu har jag fått en helt ny syn på tävlingscyklister förövrigt. Hur fixar de det där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar