tisdag 24 juli 2012

GUNSAN GICK TILL LOTTA IDAG


Självporträtt av blogginnehaverskan! (händer ju inte alltför ofta)
Min frissa här i Nynäshamn heter Lotta, det är precis åtta veckor sedan sist jag var hos henne och jag såg verkligen förjäklig ut nu igen. Jag har en förmåga att vänta ända tills det är katastrof och akut.
Igår var jag ju inte ens utanför dörren i väntan på dagens klipp.
Sofia sa när jag var hos henne häromveckan "klipp dig morsan" och hon säger ju som alltid sanningen om sin gamla mor. Hon är min absolut bästa stylist, hon ser vad morsan ska ha och inte, även när jag ska handla kläder, ingen falskhet där inte!
Det är bara att tugga i sig ärligheten från henne.
Nå Sofia, duger det här, känner du igen mig nu!
Du kan väl sms:a mig! Puss!
OBS! Ja, det är två häxor i ett på den här bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar