torsdag 12 juli 2012

UMEÅVECKAN


Anlände Umeå City airport redan 09:30 i morse, något sömndrucken!
Det är alltid lika svårt att somna tidigt när man måste. Så jag lyckades bara få till fyra timma i natt. Klockan ringde 04:00 och en timma senare skuttade jag ner till pendeln med min stora cerisa resväska. Två timmar senare anlände jag Arlanda airport.
Nu är jag så himla trött att jag knappt orkar logga ut, bädda sängen och än mindre säga god natt.
Sofia och assistenten sitter och tittar på en film på 7:an som heter "Min stora kärlek" och jag slötittar över skärmen emellanåt och gläds åt att höra deras skratt, skönt, det håller mig vaken!
"Tjenis penis" *asgarv*!
Gud hjälpe mig, filmen slutar 23:10!
Det här bådar inte gott inför resten av min Umeåvecka!
*blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar